BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-04-02

security

vakar stovėjau ir žiūrėjau į vientisą tamsą, kol viskas išsiliejo į siluetus, paskui įgavo trapias spalveles ir man akyse ėmė vaidentis žmonės. stovėjau taip ir žiūrėjau per balkono langą. ranka nevalingai gniaužė durų rankeną. man norėjosi išeiti ir pajusti naktį visa esybe, bet kažkas mane gąsdino.  tamsa atrodė tokia plati ir netikėtai viską užgožė mintis taikliai pritrenkusi mane prie stiklo - "laura, čia tu saugi". bet ar taip yra ištikrųjų? ar tikrai tarp savo sukurtų keturių sienų buvau saugi? nemanau. įsipiršo išvada, jog niekas negali mūsų labiau apsaugoti nei mes patys.  ir aš nebūsiu saugi tol, kol tokia savęs nepadarysiu. tol, kol mąstysiu, kaip kad mąsčiau šiandien, pėdindama per gausias kauno balas. tiek paranojų, tiek išsigalvojimų ir baimių, pagrįstų tik pačios išrastomis nesėkmės formulėmis. baisu daros pagalvojus, jog neapsaugos manęs mūrinės sienos, šarvuotos durys, signalizacijos, apsaugos darbuotojai ir net tėvai, jei tik pati neapsaugosiu savo minčių nuo visų negatyvių ir paranojiškų dalykų, kuriuos man taip sekasi kolekcionuoti.
visi tie pastebėjimai stumia tolyn, link gilesnių vapalionių, kuriomis ir išdabintas mano burbulas (pastab. burbulas -  gretos sugalvota sąvoka, įvardijanti mano naivų ir kvailą pasaulėlį)
. burbulas, kuriame telpa visas mano pasaulis su trupinėliu fantazijos, dviem trupinėliais baimių, dar pora trupinėlių šio bei to iš smulkmenų krautuvėlės. kas likusioje dalyje? jūs, pasaulis - viskas. kad ir kaip vartytumėte tą burbulą - jame be išimčių bus pasaulis. kartais jis galės keistis, įgauti kitas spalvas ir formas, bet jis liks ir liks, ir liks, kol manęs nebeliks. 
kartais aš verkiu dėl to burbulo mat kartais jis itin trapus. kartais aš trypiu jame audringus šokius visai nebijodama dėl jo likimo. kas suteikia man tokias galias? tas pats, kas yra mano burbule, ir mažutė mintelė, žvilganti tamsiausioj kertėj - saugumas. 
mano saugumas pasiryžęs pasirodyti, taip?
na, kur tu? nepabėk! - sušuko ji stebėdama dar labiau tuštėjančią
tuštumą nykstant nematomiems pėdsakams.


0 pastebėjimai: