BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-03-21

žmogus už širmos

interviu, kurį iš manęs paimė viena bizoku administratorė - dafnė. tikiuosi niekas nesupyks iš plagijatą. klausimai sugalvoti - dafnės ir keleto anonimų.


padraika: man patinka žmonės, kurie manęs nekenčia!




D – dafnė
P – padraika

D : dabar esi laiminga?
P : Taip, tiek, kiek galima būti laimingai ganėtinai užterštame pasaulyje.

D : koks daiktas/žmogus/poelgis dabar yra Tave apsėdęs?
P : Apsėdęs? Hm, tikriausiai mano šeima, rūpesčiai, pyktis ant triukšmadarės sesės, juokingos mintys ir viltingos svajonės. Beje, paskutinys faktorius mane apsėdęs visada.

D : tau rūpi žmonės, kurie Tavęs nekenčia?
P : Žinoma. Tiesą sakant, man rūpi visi žmonės, o tie, kurie nekenčia, bene labiausiai

D : iš kur kilo pseudonimas Padraika?
P : Prieš keletą metų, kai man dar tebuvo 13 metų, registravausi prie one.lt portalo (kad ir kaip tai juokingai gali skambėti šiuo atveju). Visada būdavau išsidraikiusi, nenuorama, lakstanti su vėju, todėl man pasirodė, kad tas žodis mane neblogai apibūdintų. Bent tada. Kadangi esu baisi užuomarša visur ėmiau naudoti tą patį nick'ą.

D : kokias įžymybes/pažįstamus žmones laikai idealiais?
P : Autoritetais nesistengiu laikyti įžymių žmonių, nes nemanau, kad tai labai objektyvu. Kas kita mano pažįstami, tačiau tiesa ta, kad esu artima perfekcionistams, todėl man sunku laikyti kažką idealiu. Mieliau pati susikuriu savo tobulo žmogaus prototipą, o tada tas jo geriausias savybes bandau įžvelgti kiekviename žmoguje.

D : koks Tavo manymu, ryškiausias Tavo charakterio bruožas?
P : Užsispyrimas (labiau neigiamąja prasme).

D : kaip atrodo Tavo rytas?
P : Įprastinėmis darbo dienomis: skubus žadintuvo nutildymas, minčių raizgalynė, svarstanti keltis, ar ne (jei nesikelsiu, ar labai blogai bus, kad nepasikartojau? arba prisiminimai, ką pasilikau daryti rytui, nes naktį nespėjau), tada bandymas praplėšti miego trokštančias akis (dažnas pramigimas), sunkus svyravimas į vonią, svajojant apie popietinį miegą. Atsigavus šaltu vandeniu persirengiu pižamą, kartais papusryčiauju, susitvarkau po ilgos nakties sujauktą kambarį, o tada paknopstom pro duris, nes vėluoju į mokyklą. Savaitgaliais praplėšus akis nuvingiuoju iki knygos, apie kurią svajojau visą darbo savaitę, o tada atgal į lovą ir ten pasilieku skaitydama iki vidudienio.

D : ką veiktum 24h virtusi vaikinu?
P : Įsižnybčiau, tikrindamasi ar sapnuoju. Jei taip ir likčiau su savo mąstysena, tikriausiai pažiūrėčiau, ar būnant vaikinu, man geriau sekasi žaisti krepšinį.

D : ką darytum, jei gyventi būtų likusi viena diena?
P : Galbūt mano atsakymas priklausytų labiau nuo to, dėl kokios priežasties mirsiu, nors, greičiausiai, visiems visiems pasakyčiau, ką apie juos galvoju, palinkėčiau sėkmės ir priminčiau, kad viską darytų šią akimirką, nes ilgai kurta ateitis gali taip ir neišsipildyti.

D : Cinema Bizarre. Kiek daug jie Tau reiškia?
P : Gal lengviausia į šį klausimą būtų atsakyti paskaičius mano blog'ą.Kažkada klausant jų man būdavo sunku kvėpuoti (argi ne banalu?), jie į mano gyvenimą įnešė tiek daug permainų, gėrio, suteikė magiškų akimirkų, kiek jau niekas greičiausiai nesuteiks, tačiau grupės išsiskyrimas kažką manyje užblokavo. Ne, aš nepuolu klausytis TH ar ieškotis kitų dievų, tačiau ir jų klaustyis nebegaliu. Kaip minėjau, esu kategoriškas, užsispyręs ir labai prierašus žmogus, matyt, todėl jaučiuosi kažkiek nusivylusi savimi, kad pernelyg tikėjau viena grupe.

D : ką veiki laisvalaikiu?
P : Priklauso nuo to, kas kiekvienam yra laisvalaikis. Jei tai laikas po mokyklos, tai turiu keletą užsiėmimų: esu JLA (Jaunųjų Liberalų Aljansas) narė, lankau dailės studiją, lankau papildomas anglų pamokas, jogą, krepšinį, nesenai ėmiausi rašyti straipsnius, karts nuo karto pasitaiko seminarai ir konferencijos su JLA, joga, todėl to laisvalaikio veik ir nelieka, nes dabar, dešimtoje klasėje, stengiuos skirti daugiau laiko ir mokslui, mokinių tarybos veiklai.

D : turi dienoraštį ar šiaip kokią vietelę, kur lieji mintis?
P : Dažniausiai tai tėra blog'as, nes mano ranka niekaip neįpranta rašyti. Dažnai mano mintys būna nekontroliuojamos ir liejasi kalbant, rašant ar tiesiog kabant su savimi mintyse.

D : kiek valandų per dieną praleidi prie kompiuterio?
P : Vėlgi priklauso nuo dienos. Kartais neprisėdu visai, kartais kelias minutes, o kartais ir kelias valandas.

D : ar tau patinka sausainiai su žalia arbata?
P : Aš nemėgstu arbatos, taigi, tikriausiai, atsakymas jau savaime gaunasi neigiamas.

D : iš kur semiesi įkvėpimo?
P : Jei klausiama, turint omeny ff, tada atsakyti tikrai negaliu. Viskas, ką rašau ar darau kyla iš to, ką matau. Jei pamatytas ar išgirstas įvykis rimtai mane palies, aš apie jį galvosiu ir tada raštiškai išsakysiu savo nuomonę, arba sudėsiu savo kvaitulingas mintis.

D : ir paskutinis klausimas. na, net nebe klausimas. tavo palinkėjimas BIZOKU.
P : Linkėti, kaip žinia galima daug, o daug, bet palinkėti visko, ko vis dėlto tikrai nori, tikriausiai, nė neįmanoma. Vis dėlto, paprasčiausi dalykai, kurių linkiu BIZOKU, tai: ištikimi forumiečiai, tvirta ir nenuilstanti valdžia, atsinaujinančių idėjų skelbimas, neužmigimas ant laurų ir dar didesnė sėkmė virtualiojoje karalystėje, kaip virtualiam fanų klubui.