BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-03-14

2 (žmogus neturintis kaukės)

dar viena, prie kurios bene labiausiai ir linkstu. dėl kurios ir kilo mintis parašyti būtent tokio pobūdžio pranešimų seriją. kartais aš tikrai negaliu jos pakęsti, bet tik dėl to, kad dėl kitų išsiugdžiau, ar tikslingiau sakant, perėmiau nepakantumą. ji viena iš tų, kurios galėtų būti išskirtinėmis ar bent jau paprastomis. tačiau jai tai uždrausta dėl to, kad ji lėta, kad gyvena paprastesnėje šeimoje ir turi tas paprastesnes, gal nespėjančias su visuomene skuosti pažiūras. bet man kyla klausimas ar dėl to kažkas, neva viršesnis, turi teisę ją žeminti? kad ir kelis šimtus kartų į ją žiūrėčiau, vis tiek matau geresnį už juos visus žmogus, be puikybės ir tuštybės. tiesiog naivumą ir patiklumą. ir vargas jai dėl to, nes dykumų ereliai jau suka ratus aplink ir tikrai ne dėl to, kad pasveikintų atvykus į neaprėpiamą dykumų pasaulį. 
bet žinai, dažniausiai, man baisu dėl to, kad tave taip sparčiai stumia link dugno.  o kas, jei įkrisi? kas, jei nederamu laiku ištrūksi arba per ilgai užsisėdėsi ir leisi, kad toliau visi taip žaistų su tavimi? jau dabar esu didikuojama tavo advokate, o kas bus, kai mane nuvainikuos, kai mes išsiskirsim? juk taip nutiks jau labai greit. 
man velnioniškai baisu dėl tavęs. baisiau nei dėl savęs.  vienintelis dalykas, kurio noriu tau palinkėti, tai stiprybės ir drąsos. netikėjimo kitais, bet protingo pasitikėjimo savimi, kurio tu taip stokoji.  kartais tu atrodai, kaip maža mano viltis. viltis, jog visokios niekingos gyvatukės, vis draskančios akis su savo: "ei tu" nenugalės.
pažadėk, kad nepasiduosi, o aš pažadu, jog jau dabar imsiu stengtis labiau dėl tavęs. kartais mes turime būti kartu, kad išliktume protingais. kad išliktume žmonėmis, o ne tomis prada undinėmis.
p.s. ar žinai, dėl ko skiriesi labiausiai? tu neturi (arba nemoki naudotis) kaukės. sveikinu!


0 pastebėjimai: