BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-03-07

1 (paslapčių skrynelė)

tituluojama šventeiva, bet iš tiesų, kas ji? paprasta blondinė, pasislėpusi asmenybė ar dviveidė? gal tik tėvų ir senelių paveikta pletkininkė, o gal žmogus, kuriam ištikrųjų yra daug įdomių dalykų, tačiau baimė būti atstumtai bandos yra per didelė? įdomu, ar kada nors aš ją pažinsiu? regis, susipažinau su daugelio vidumi jiems to nė nežinant, o štai ji: nauji faktai fakteliai vienas po kito pasibeldžia į mano minčių dureles ir sujaukia tą minimalų elementų skaidinį. man negana tik pasakyti, jog ji landi ir dažnai priklausoma nuo tam tikrų asmenų, tačiau žinau, jog ji turi orumo. ji gali pakilti po smūgių ir pažeminimų (net jei pati save ir pažemina) ir atrasti savo principus ir vėl eiti išsitiesus. ji bando būti tuo, kuo nėra, ir tai jai akivaizdžiai kenkia, tačiau kartais mes visi taip elgiamės, tiesa? kartais ji supratinga, dažniau konservatyvi, dažniausiai pilka, nes bijo arba nenori išsiskirti, pajusti galią, kurią gali laikyti savo rankose. nors dažniausiai ji tik šalta, dabar žinau, kad ji nekenčia, gal kartais ir myli (teneįsižeidžia jos vaikinas). ji ta, kuri tikrai gali, bet nepriima. ta, kuri slepia daugiau nei norėtų pripažinti viešai ir ta, kuri moka garsiai juoktis, kai patenka į tinkamą kompaniją tinkamu metu. ji ta, su kuria duag kartų juokėmės, pasiklydom, keliavom, diskutavom ir stebėjom, skyrėm besimušančius, raminom ir aiškinomės, kas buvo neaišku. ji ta, kuri sakė, kad rašau, kaip rašytoja, ir kad kartais jai atrodo, jog savo įrašus nuo kažko nukopijuoju. ji ta, kuriai jos paskutinė nuotrauka kartu, atrodė šūdo spalvos. ji blondinė ir netokia kvaila, kaip gali pasirodyti išgirdus kokį anegdotą. taip, ji kvaila, kad susidėjo su tikrai netinkamais asmenimis, tačiau dėl to kalta ne tik ji, kalti ir mes. ji ta, kurią aš dar noriu atverti ir nors akies krašteliu žviltelti į vidų, kol mes dar dalinai kartu, nes kai viskas baigsis (o tai bus neįtikėtinai greitai) jau bus per vėlu. dėl to man jau dabar baisu, nes aš teprisimenu patį didžiausią minimumą ir kokčiai tikiu, jog bus taip, kaip yra kitai mano pažįstamai blondinei ir tai nėranėranėra gerai.
atsiverk man, nes čia greit bus drėbteltas nerangus taškas, kuris išbrauks vienus ilgiausių ir turtingiausių mūsų gyvenimo metų. taškelis.


0 pastebėjimai: