BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010-01-15

kur jie dingo?


vienintelis triukšmas mano gyvenime - tai mano pačios keliamos bangos. kažkas pasikeitė ir kyla įtarimas, jog į gerąją pusę, bent vieno kampo atžvilgiu. pastaruoju metu tai, kas buvo neapsakomai brangu, ir be ko negalėjau gyventi, lengvais žingsneliais tipena iš mano gyvenimo, palikdami retai prisimenamus prisiminimus. kartais naktimis susirakina visas kūnas ir neleidžia kvėpuoti, mąstyti, palieką vienintelį šancą - verkti, kol prašviesės. nors turėčiau prisipažinti, kad neretai mano ašaros išeina paprastu siūbavimu. keistai jaučiuosi, rašydama tokio tipo pranešimą. aiškinu čia viską labai rimtai apie save ir savo pradingusius dramatiškus jausmus kitiems, būdama neva labai stirpia, nors kiek pasukusi galvelę greitai suprantu, kad naktį vėl pasinersiu į tą žiaurų trancą, kur viskas būna tiršta tiršta, neretai tamsu, o kartais neapsakomai ryšku.
be mano leidimo išėję žmonės retkarčiais pasisukioja aplink, tačiau nebevirkdo, nebeliepia kentėt ir galvot vien tik apie juos. nežinau kodėl taip yra. ar aš jau žengiau platesnį žingsnį į tą bendrą suaugusiųjų pasauly, kur niekas neturi nieko artimo, mielo ir šilto? o gal taip nutiko dėl to, kad aš pernelyg stipriai įsikibau į tobulybės vaikymąsi? kartais nuo šios minties man pasidaro baisu. aš puikiai žinau, kad tobulų nėra. tos varganos paieškos ir begalinis reiklumo reikalavimas dabar atrodo kaip šarvas, skirtas gintis nuo to, kas jau ne kartą įskaudino ir apvylė. it maratonas, kuriame pagrindinis oponentas iki finišo linijos lieka tas pats - gyvenimo neganda. sutelkdama dėmesį tik į tai, kas neegzistuoja, t.y. tobulumą, žinau, jog atsisakau tūkstančio vieno jausmo ar poelgio, bet negaliu pajausti laiku viso to pasėkmių. gal taip ir geriau. o jei ir ne, tai koks skirtumas? gal mano tobulybėje gerumas nereikalingas?
aš nežinau, kas tiksliai mano gyvenimui atrodo tobula, tačiau pamačiusi kažką artimą tam, iškart pajuntu. ir dabar aš gyvenu netaip, bet, tikriausiai, pakenčiamai. kad ir kaip tai ribota, gal ir tinka visai. kas gi supaisys, kur mano tobulumo paieškos ribos esti nusidriekę.

0 pastebėjimai: