BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-12-28

vėl kvepia mandarinais


Maždaug prieš metus rašiau pranešimą pavadinimu "namai, kvepiantys mandarinais". Tada buvau kažkokios pakilios nuotaikos, sakiau, jog visada ateina toks laikas, kai suprantame kažką svarbaus, kas gali nulemti ateitį, naujus poelgius, svajones, viltis. Šiandien, tais pačiais paskatais besiremdama, kalbu apie tą patį. Matyt, per 2008 - jų eigą aš užmiršau, ko norėjau, dalį gavau.
Gal neesu tiek laiminga, tačiau po tų švenčių, artinantiems naujiesiems, jaučiu, kad radau kažką savo, savyje. Į savo slaptąją dėžutę įmečiau dar vieną smiltelę, kurią kadais buvau pametus. Prisipildžiau naujų idėjų, svajonių, o, svarbiausia, tikslų. Įsikibau į tvirtas atramas ir imuosi naujų žingsnelių.
Ilgai nežinojau, ko man iki dabar trūko, ir tik pasilikus viena, leisdama mintims išlysti iš po priekalo, supratau.
Ir štai dabar, jaučiuosi taip nenusikalstamai, šaipydamasi iš kvailo ir banalaus filmo, duodama sesei krūvą saldainių ir skrisdama tolyn ir aukštyn.
Gera turėti tvirtą pagrindą ir gerai žinoti, ko nori. Gera baigti blaškytis ir mestis į šalį vos pūstelėjus vėjui. Džiaugiuosi, kad pagaliau susiformavau savo autoritetus ir radau tinkamas vietas prioritetams. Netgi drąsiai galiu teigti, kad šie permainų metai man kvepėjo mandarinais, t.y. nepaisant visų liūdesių ir džiaugsmų man sekėsi maksimaliai daug.
Mano kelio plytelės vėl klojas tolyn. Ir dabar aš žinau, kur ir kokias jas dėti.

0 pastebėjimai: