BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-12-31

ne man rašyti metų ataskaitas


Na taip, šią, paskutinę metų dieną, daug kas suskubs rašyti savo metų ataskaitas, pasižadėjimus, ką keis naujaisiais. Ne kokia išimtis ir aš.
Kelias paskutines dienas vis galvojau, o vakar dar ir su Gabriele bandžiau aptarti, savo metus. Juokinga, bet prisiminiau tik vos kelias šių metų akimirkas. Mintyse prisiminiau vasarą, kuri ir buvo ryškiausia, paskui rudenį, šį gruodį, o štai praėjusios žiemos ir pavasaro nebeliko. Viskas išdilo. Mano atmintis. Hm, abejoju ar ji yra. Daugelį dalykų prisiminiau tik žvilgtelėjus į nuotraukas, kurių, pasirodo, neturiu taip daug, kaip maniausi turinti. Gal dėl to dabar pamėgau savo gyvenimo akimirkas kimšti į video, fotografuoti. Įsivaizduoju save prieš mirtį spoksančią į vieną didelį filmą, savo pačios režisuotą gyvenimą (pamirškim tą faktą, kad individo gyvenimas besąlygiškai priklausomas nuo kito individo). Savo filme matyčiau nufilmuotas krintančias snaiges, žybsinčią eglutę, girdėčiau lietaus šniokštimą. Pridėčiau nuotraukų su savo gimtinės vaizdais (bala žino, kur mirdama gyvensiu), šeima, draugais ar pavieniais, tačiau man reikšmingais daiktais. Ten būtų daug šypsenų, kvailų pozų, kurių daug pasitaikė būnant ekspedicijoje, ir tikiuosi pasitaikys vėliau. Taip pat, įdėčiau ten savo ašarų ir liūdesio, kad viskas nebūtų per saldu. Tik realu.
Grįžtant prie tos metinės ataskaitos. Nenoriu į ją įtraukti tokių dalykų, kaip nusipirktos penkios naujos palaidinės ar pan. Norėčiau, kad mano metuose, mano atmintyje atgimtų tų metų geri ir blogi poelgiai, savijauta, susitikimai, nutikimai, viltys, svajonės ir praradimai.
O mano pasižadėjimai? Kiek juokinga net apie tai galvoti, turint omeny tai, kad visokių pasiryžimų buvo milijonai per visus šiuos metus, tačiau iš tų milijonų gal tik 1/100 buvo išpildyta iki galo. Gal šįmet man pakaks pasitikti naujus metus su nesenai susiformavusiais naujais siekiais? Jokių ydų atsisakymų ir noro pasikeisti į vieną ar kitą pusę. Tiesiog mintyse laikomi siekiai.
Nepaisant to, kad buvau išversta iš lovos mamos skambučio ir prigirdyta bjauraus kisieliaus, noriu palinkėti visiems gerų naujų metų, jūsų pasižadėjimų išpildymo, begalybės troškimų, žinojimo, ko norite, prabangios ramybės, harmonijos, netikėtos šypsenos veide, pozityvaus mąstymo ir kontrastingos šviesos.
Sėkmės jums!

1 pastebėjimai:

Sandra rašė...

Rašiau ir aš, bet daugiau sau :D