BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-12-12

flalalalalalala


Man, regis, šįmet švenčių visai nebus. Niekur nepastebėjau tos karštligiškos dovanų pirkimo manijos, švnetinių įrašų (o praeitais metais vis skambėjo: "Aš gausiu "Twilight" knygą!" ir pan.) Ar čia krizė visus taip veikia, ar oras, o gal pagaliau ėmė žmonės ir susiprato, jog Kalėdų prasmė ne dovanos?
Aš asmeniškai niekada perdaug nesižavėjau Kalėdų perspektyva tad ir dabar neskendžiu toje šventinėje nuotaikoje. Galbūt kažkas grybžteli, kai namuose pasklinda saldus mandarinų kvapas ir trapių kepinių dvelksmas, tačiau tai vis tiek ne tas pats. Netgi mokykla išsipuščiusi kažkaip biednai, Kalėdinis karnavalas patikėtas į dešimtokų rankas, tačiau dėl to, kad mus visi laiko idiotais, valdžia beveik perleista devintokams (argi ne skaitgmena tiems, kurie puikiai žino mūsų klasę, devintokus ir mokyklą?). Šiųmetinių Kalėdų nelaukiau ir dėl to, kad pykstu ant keleto žmonių, kuriems aš tikrai neatleisiu, ir man visai nusispjaut, kad Kalėdos stebūklų metas. Jokių nuodėmių aš neatleidinėsiu, juk šiaip ar taip - netikiu. O, be to, nemanau, kad ir man kas norės atleisti, bet ne tame esmė. Dabar ir su nuodėmėmis gerai - tai kone varžytuvės - kas turi daugiau - tas kietesnis. Gal eit pavartyti kelio ženklus? Bet nee, aš gi tik knygų paslapius varyti galiu.
Sesė dabar karpo snaiges, žaismingai pasakodama kažkokius įvykius apie Kalėdas, o aš tegirdžiu marmaliavimą. Tas marmaliavimas paskutiniu metu tapo dažniausia muzika mano ausims. Visi įvykiai, kaip dulkių debesėlis drumsčias aplink, o aš pačiaudau ir paignoravus juos nusisuku, tarsi nežinočiau, jog reikia valyti.
Po šio pasyvaus ir melancholiško įrašo imsiu ieškoti naujų kalėdinių dainų vien tam, kad parodyčiau mamai, kad man nėra vis tiek ir kad aš moku džiaugtis. Artimiuasiu metu derėtų paieškoti ir atvirukų, visgi penktadienį kelias valandas su taryba dirbom prie tos sveikinimų dėžės,o ta nedėkingoji vis tiek atrodo nekaip. O dar dovanos, ir gal netgi scenarijaus rašymas, kurį vis tiek teks keisti. Šįmet mes skambėsime, kaip lūzeriška japonų parodija.
Beje, su gimtadieniu, Shin! <3* ^^

1 pastebėjimai:

ielė rašė...

eii, netiesa. japonai visada būna mieli ir žavūs, taad. ^^