BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-11-11

other side


Gyveni ir darydamas net kažką naujo, nesupranti, kad tai nauja. Kas tai? Nejautrumas? Nejautimas? Rutina? Aklumas? laikina būsena? Nuovargis? Betikslė egzistencija? Jei joga man turi padėti - tai dar tikrai nepadėjo, jei dailės studijoje turėčiau atsipalaiduoti - tai tikrai neatsipalaidavau. Netgi priešingai.
Vis dažniau įsitikinu, kad visas mano gyvenimas, kaip viena milžiniška klaida. Mintyse karts nuo karto praskrieja kokia kitoniška mintis, drebinanti kažką, kas buvo pastatyta mano taisyklių. Tarsi degtų paskutinis neuronas. Suprantu, kokia nežmoniškai kvaila ir velniai žino kokia esu, ir kaip su manimi sunku. O šis pranešimas tikrai ne savigrauža. Greičiau pasipiktinimas savimi, jei tai turi skirtumą. Pastaruoju metu man mažai kas turi skirtumą.
Mane beprotiškai nervina tai, kad nesugebu daryti tai, ko noriu. Kad klysdama nesugebu pasimokyti. Kad pamirštu būti laiminga ir šypstois mirguliuojančiam savo atvaizdui rudeninėje baloje. Taip, esmė manyje. Nesugebu padaryti savęs laimingos, nes, greičiausiai, nenoriu. Gal man derėtų pasigydyti ir papramogauti su gera psichiatre?
Kažkas dingsta. Kasdien. Kiekvieną akimirką ir šįkart turiu omeny konkrečiai save. Stebėdama anomaliją nesistebiu, klausydama įdomių dalykų nesidomiu, klausydama CB pastaruoju metu "spjaunu" į juos tarsi pametus viltį rytoj išvysti jų turo datų sąraše Lietuvą, o vis dėlto, pagalvojus, kad ją ten galiu pamatyti, nežinau, kaip pasijusčiau, nors mąstau apie tai nemažai. Tikriausiai nusišypsočiau. Tik tiek? Taip, nes niekas daugiau nenorėtų klykti su manimi iš laimės, niekam daugiau tai nebūtų įdomų ir nesakykit, kad būtų, nes žinau, kad nebūtų, o jei būtų, tai galėjote tai įrodyti ankščiau, kol neįdėjau šio bereikšmio pranešimo į virtualiąją skylę.
Žinote, kodėl visa tai? Nes aš nebegaliu tikėti savo taisyklėm.
Pabaiga be klaidingo moralo.

2 pastebėjimai:

Greta ir kartais JI :) rašė...

gal tiesiog tu dar neatradai savo vietos pasaulyje..mano nuomone...nes manau, kad tik tada pajunti laimę ir gyvenimo pilnatvę :)

Karina rašė...

Ar žinai kaip prajuokino mane šitas sakinys "Gal man derėtų pasigydyti ir papramogauti su gera psichiatre?"? Aš atsiprašau, kad čia taip gavosi. Bet turbūt tai pats geriausias ir linksmiausias dalykas, kuris man atsitiko per kelias praėjusias dienas ir atsitiks per visą ateinančią savaitę, kai turėsiu kiurksoti namie. Aš dar ir dabar juokiuosi, nes nepadeda skaičiavimas iki 10 ;D Dar kartą atsiprašau, kad čia man taip juokinga,nors turbūt neturėtų.Dar kai ką norėjau pasakyti, bet tiek jau to ;D