BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-10-11

laiko skaičiuotuvas



Kiek kartų jau kalbėjau apie laiką? O kiek kartų apie jį kalbėjo kiti?
Dabar, kai dėl skausmo pėdoje negalėsiu daryti daugybės pamėgtų dalykų, man atrodo, kad laikas visąlaik teka ramiai ir tolygiai. Tik žmonės įsivaizduoja, jog jis skuba, kai patys dirbdami nespėja, arba eina labai lėtai, kai kažko labai laukia.
O koks labai trapus ir priklausomas gali būti laikas! Neįtikėtina! Tiesiog reikia pasirinkti, kaip ir su kuo jį leisti. O mano pasirinkimai dažnai būna labai negeri.
Dabar aš tiesiog spoksau per langą, kurio stikle atsispindi gatvės lempų šviesa. Ji blausi, nes lauke lyja ir langas nutaškytas mažų lietučio lašelių. Gamta ir dabartinė gyvenimo tėkmė prilygsta orui, tam ramiam lijimui, šalčiui ir tamsai. Matyt, I. Šeiniui irgi buvo taip pat, kai rašė "Kuprelį".
Tikriausiai šiame pranešime turėčiau papasakoti, kur taip ilgai buvau. Ak taip, ilgai sau. Buvau čia pat, kiek atšiauriame pasaulyje tik mano kompiuteris buvo kitame - poilsio. Šiaip ar taip, pusbrolio, Jurgos ir tėvų pagalba, priverčiau jį grįžti, tad dabar dažniau užsuksiu čia pakalbėti apie orus ir norus. Ak taip, dažniau sau.
Einu, paskaičiuosiu, kiek liko laiko ir kaip greit tas limitas baigsis, nors vargu ar tai įmanoma, nes negaliu tiek numatyti (imu abejoti ar išvis galiu, ką numatyti).
Jaučiuosi pakalbėjusi gausiu monologu.

3 pastebėjimai:

Sandra rašė...

Paminėjai "Kurpelį", kodėl? Juk ten toks kūrinys... Na, toks iš kurio teko rašyti sudėtingą rašinį

Laura rašė...

Paminėjau, nes patys nesenai rašėm teksto suvokimą iš to kūrinio ir anlizuojant "nustatėm", jog malūnas ir gamta atitinka Kuprelio vidinę savijautą.

Monikutė. rašė...

o mes mokėmės iš jo rašyti intepretaciją, bet ne pažymiui. o suvokimo tekstas buvo pažymiui.