BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-08-22

Karuselė



Gaivus vasaros vėjas kedeno mano ilgus, peroksidu nusėtus plaukus. Per atvirą langą dvelkė ką tik nulijusio lietaus balomis. Paskubomis užtrenkiau langą, nes tas kvapas mane nervino ir nuo drėgmės palukai imdavo šlykščiai garbanotis, o tai kenkdavo spalvai. Kambaryje buvo per didelė oro cirkuliacija, kurios dėka, tobulas Paris Hilton kvepalų kvapas garavo veltui lauk. Nyko mano harmonija. Stengdamasi neleisti sugriūti taip ilgai kurtai ramybei įsijugniau Lady Gagos gabalą “Just Dance” ir ėmiau taškytis po kambarį. Brolis trankė į sieną, kad sumažinčiau muzikos centro garsą, tačiau aš į tai neregavau. Niekada nereguoju. Po galais, kas jis man, kad į jį reguočiau? Kažkoks beskonis narkomanas, su auskaru antakyje ir skiautere. Gatvinis, nevalgantis mėsos – štai kas yra tas žmogėnas, kuris yra mano brolis (įtariu ,kad jis įvaikintas).
Po geros valando go go šokio praktikavimo prieš didžiulį, rausvais pūkeliais apkabinėtą veidrodį, nukritau ant lovos ir ėmiau sukti smegenis, bandydama prisiminti, kur paliaku savo cigaretes. Po galais, jei greit neprisiminsiu, teks vėl aiškinti tėvam, kad rūko brolis, ne aš. Tačiau varginantis mąstymas nedavė vaisių. Matyt, pavargau, nes paprastai aš griet prisimenu, kur padedu naują palaidinę, ar numetu batelius. O dabar šnipštas. Galvoje vien tik Zacas Efronas ir jo kopija, mokyklos kietuolis – Edvardas. Nukreipiu žvilgsnį į purpurinį laikrodį ir taip išsigąstu, jog krisdama nuo lovo nusilaužiu nagą.
Bloga diena, bloga diena, bloga diena! - šaukiu perėkdama centrą, kuris dabar groja Pakito. Iki pasimatymo lieka vos trys valandos! O man reik tiek darbų nudirbti: susitvarkyti nagus, šukuoseną, išsirinkti drabužius! - Siaubinga diena!
Nieko nelaukdama, kliūdama už išmėtytų drabužių, prišoku prie pusę kambario užimančios spintos (sakiau mamai, kad reik didesnės) ir pradedu ieškotis drabužių. Žinoma, neturiu, ką apsivilkti. Viską dėvėjau jau mažiausiai du kartus. Iš paskutiniųjų stengiuosi nurimti bijodama raukšlių. Giliai kvėpuodama išsitraukiu trumpą, žėrinčią suknelę, kurios juodumas puikiai tinka prie mano įdegusios odos (soliariumai pirmas pasaulio stebūklas, pudra antras!) ir imu staipytis prieš veidrodį, kuris jau ima darytis man per mažas. Bandau surasti tinkama padėtį, kurioje atrodau pritrenkiamai, tačiau iš visų pusių krūtinė atrodo maža, nors nešioju D dydį. Nusivylusi dėl nerastos padėties plokštumoje imu teptis pudrą, kremą, pudrą, kremą, pudrą, pudrą, skaistalus, pudrą, kol veidą padengia tinkamas viso to gėrio sluoksnis. Pabaigai susitvarkau su likusia dalimi: nagais, akimis ir, žinoma, lūpomis, kurioms šianien teks diždiausias krūvis.
Išgirstu mašinos signalą jau tamsiame lauke.
Beb, tu pritriankianti, - pasiunčiu oro bučinį savo atvaizdui veidrodyje ir sugriebusi dolcės rankinę iškaukšiu savo juodmis lakierkomis. Prie dutų mane pastinka pamišėlis.
- Tau negalima išeiti. Juk ryt rašysit istorijos kontrolį. Turi pasiruošti.
- Vatevr, lūzer, - prisimerkusi jį nužvelgiu, bandau nustatyti ar jis tikrai pasiekė dugną su tokiu protu ar dar liko centimetras. - Aš neturiu tam laiko, - stumteliu jį nuo praėjimo ir kulniuoju link durų.
- O ką pasakys tėvai?
- Jų, kaip visada, nėra, stūpid girl.
- Girl – mergaitė, - nurodo šlykštukas man. Nekenčiu jo! Tarsi, koks protinguolis. Jam iki turgaus dar toli, o ką jau kalbėti apie mane – elitinę?
Pikta išklibinščiuoju iš namų ir rūkydama nusileidžiu laiptais į laisvę ir linksmybes, į nerūpestingą ir lengvą gyvenimą. Pakeliui mane piktai nužvelgia senutė, kuriai išlankstau vidurinį pirštą. Tegul pasigroži mano nagu manydama, jog visa tai – origamis. Manęs jau laukia juodas bmw. Pasiutusiai laiminga įsėdu į jį ir nuriedu gatve su savo totaliai kietu princu, ir man nerūpi, kad jo bmw ne baltas arklys. Čia dar geriau – juodas žirgas su milijardu (o gal daugiau) arklio jėgų.

6 pastebėjimai:

Otilija rašė...

kai kurie sakiniai tokieee lediniai : D

Karina rašė...

Pasaka,po kurios supratau,kad nemoku gilintis ;DD

Anko rašė...

Lu, tai nerealu.
Daugiau žodžių negaliu pasakyt..

Greta ir kartais JI :) rašė...

geras...čia pasaka man, taip?

Laura rašė...

Otilija, ačiū xD.
Karina, nelabai yra, kur gilintis ;D. Ale nusmukusi visuomenė ar bent aju paaugliai turintys savas vertybes ;D.
Anko, regis, būsi Kazimiera?xD
Greta, lyg ir, nors Tau ir nepatiko [?] xDDD.

Greta ir kartais JI :) rašė...

jei aš nesugebu išreikšti savo emocijų tai tikrai nereiškia, jog man nepatiko :)