BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-08-29

Devynios galybės viename


Noriu pradingti. Noriu gyventi mažame miestelyje, ant labai aukšto kalno, kur niekas neužklysta. Noriu ramybės, kuri atrodo, kaip labai didelė prabanga. Noriu, kad ten, kaip S. Mayer Forkse, nuolat lytų. Noriu, kad retkarčiais mane aplankytų Varlė ( tik Yukio nesivežtų), noriu, kad aplankytų ir Svaigaliukė, kad beprasmiškai pasiginčytume, noriu, kad aplankytų ir Greta, kuri visą laiką galėtų fotografuoti viską, kas papuola, kol aš pūsčiau muilo burbulus nuo to aukšto kalno. Dar galėtų atvažiuoti Bugis, tada susėstume ant mano numylėtos žalios pievos, po senu medžiu apsipylusio lapais, ir gertume tą neskanų "Pepsi". Dar labai noriu sugriauti viską, ką sukūriau, nes visa tai blogiau nei blogai. Dar noriu sunaikinti visas Rugsėjo pirmąsias, atsukti daug laiko atgal. Noriu užčiaupti visus ir parodyti mėnulį, privesrti išeiti į nakties gaivą ir susikabinus už rankų pasivaikščioti. Noriu, kad viskas būtų kitaip. Noriu nuskristi toli, kur nieko nebus. Noriu sunaikinti šį pranešimą, noriu turėti tam valios.
Noriu nenorėti tiek daug ir taip kvailai.

3 pastebėjimai:

Karina rašė...

Kaip aš sau pavydžiu,kad turiu beveik tokią vietą ;D Tik Bugis labai savanaudiškas ir su niekuo ja nesidalina ;D

Karolina. rašė...

Atvažiuosiu, atvažiuosiu! Tikrai be Yu. xDD Gal. xDDDD
Tu nenori per daug. Tiesiog likimas Tau nepalankus. <33

Laura rašė...

Karina, aš užsikrėčiau bugznu, tad saugok tą vietą xP.
Karolina, likimą kuriams patys.