BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-03-28

Tos mažos mergaitės, o berniukai?



 Prarask ir suprasi.
 
Stoviu čia kažkurią dieną mokyklos valgyklos eilėje, o priekį  manęs saujelė penktokėlių, prie jų pribėga kita patylomis pradeda joms kažką šnabždėti.
 Aš, žinoma, netyčia nugirdau, kad kalbama apie devintoką. Kadangi yra tik viena devinta klasė mūsų mokykloje nusprendžiau pasidomėti, ką vėl padarė mano klasiokai. Tai štai, šnibžda ta mergaitė [tas šnibždėjimas buvo gana garsus] : "Jūs matėte tą naujoką devintoką? Jis turi taturuotę. Geras ane?". Chi, to man užteko. Visgi, kaip gera toms mažylėms, jos svajoja apie didelius vaikinus, nematydamos jų kvailumo, žaidžia su lėlėmis ir neprivalo to gėdytis, joms nereikia derinti drabužių, skaityti mados žurnalų ir klausytis beryšiavos clubinės muzikos. Prisimenu, kaip pati per dienas siūdavau rūbus barbėms, spalvindavau visokius mikimauzus spalvinimo knygelėse ir baisėjausi matydama puseseres su žurnalais, išmargintais neaiškiomis sukniomis, važinėdavau dviračiu ir purvina lakstydavau po kiemą su krūva žaislų. Tada ir kaimynai šypsodavosi nuoširdžiau, visgi jie nė nenutuokė, kad turės klausytis mano baisios muzikos, jų liežuviai nesiliaus plakti apie per tamsiai nuolakuotus nagus, per ryškiai padažytas lūpas ar netyčia suveltus plaukus.
 Kai dabar pagalvoju, smagu buvo netgi darželyje miegoti pietų miego.
 Taaaip, būti vaiku yra smagu ir taip nerūpestinga.
 Įdomu tik, ką apie vaikystę mano berniukai, ar jie galvojo tik apie mašinytes? Jie ir maži tokie kvaili? xD.

4 pastebėjimai:

Karolina. rašė...

Pritariu beveik kiekvienam Tavo žodžiui.
Vaiku būti taip gera.. Nerūpestinga ir beprotiškai linksmas gyvenimas! <3
Bet galima ir dabar būti vaiku.. Kartais, kai niekas nemato. ;DD Arba kai mato visi. xDD
Paskutinis sakinys beprotiškai fantastiškas. xDD
Šaunuolė. <33

RaimaMarisa rašė...

Taaip,vaikyst4 nuostabi...
o ir a6 toki7 atvej7 ma2ius ...

Greta ir kartais JI :) rašė...

kuris tavo klasiokas turi tatuiruotę? XDDDD

Laura rašė...

Varle, man irgi patinka paskutinis skainys xD.
Kažkada rašėm rašinį "Palieku vaikystės šalį" aš parašiau kažkur gale, kad jos nepalieku ir mokytoja išbraukė xDD.
Karolina, žinoma, kad nuostabi ;DD.
Greta, Marius xDD.