BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-03-01

Feeling so free


Laisvas yra ne tas, kuris turi sparnus, ne tas, kuris turi valdžia ir kitus, Laisvas yra tas, kuris turi save.
Grįžau!
Nežinau ar išsprendžaiu tas dilemas dėl kurių dingau, tačiau žinau, kad esu pasiruošusi vėl rašyti [?].
Ne vienas žmogus sakė, kad pasiilgo. Ne, tiesą sakant, netikiu, manau, jie tik norėjo būti draugiškais, tačiau tai vistiek paglostė savimeilę. Negerai, žinau.
Greit baigsis pirma pavasario diena, aišku, blog'o laikrodis rodys kitaip. Neseniai sakiau, kad labiau laukiu vasaros, tačiau tik pajutusi saulę, kuri savo akinančiais spinduliais mane prikėlė anksti rytą, prisiminiau, kaip gera išgyventi pavasarį. Net ekonomikos verslo plane pridėjau smile'ų. Fantazija atlieka fotosintezės funkcijas, mintys nusidažė žaliau nei paprastai, jaučiu, kad galiu skristi be sparnų ir "Redbull'iaus".
Taip, pavasaris padarė savo ir ne tik manyje. Tikriasuiai jis bejėgis tik suaugusių snobų, arogantiškų tetulių ir apsvaigusių vaikiščių akyse.
Na ir tegul, džiaugiuosi pakilusi aukštyn, kažkur arčiau žmogiškumo.

8 pastebėjimai:

Karolina rašė...

Laurute, ar Tu bent įsivaizduoji kiek džiaugsmo man suteikei?<33
Ačiū, kad vėl rašai.
Ir nori tikėk, nori ne, aš pasiilgau.
P.S. Su pavasariu!! <33

Laura rašė...

Varle, mano fantazija nėra tokia laki, bent jau džiaugsmui xDD.
Tačiau, džiugini mane savo džiaugsmu ;D***
P.S.Ir Tave ;D******

Monika. rašė...

grįžai. jė. ;}

Greta ir kartais JI :) rašė...

tavo mintis kad irk okios jos bebūtų visada malonu ir įdomu skaityti ;)) ačiū

Laura rašė...

Monika, kaip miela ;DD
Greta, įsivaizduoju xDD.

Simona. rašė...

Pagaliau, Tu vėl rašai!!! <3 <3 <3

Karina rašė...

Dziaugiuosi,kad vel rasai ;D
Nors nezinau kada vel galesiu paskaityt ;D

Laura rašė...

Smagu xDD.