BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-02-01

Aš nuodiju žmonių protus!


Yra akivaizdžios tiesos, kurias gali paneigti tik jas paskelbęs žmogus.

Cituoju: "Net nzn ka rasyt,nes viska esu rasius daugybe kartu tau.... zinai ,kad labai branginu tave? zinai, kad labai vertinu musu draugsyte? zinai,kad labai bijau ,kad nuvilsiu tave? zinai,kad labai myliu ? zinai,kad eis zmogus su kuriuo galiu kalbeti ,bet kuria tema ,ir nebijoti ,kad bus kas nors ne taip? zinai,kad labai noriu vel tave pamatyti? zinai ,kad labai noriu apkabinti tave? Ar zinai ,kad esi man labai brangi drauge ? tik nesakyk ,kad to nezinojai? Lauriukas "

Cituoju: "Kaip norėčiau Tavęs nekęsti, užmušti ir aprėkti, bet tie žodžiai stipresni už mano pyktį.. Ačiū Tau už viską. Už šypsenas, už , už visus Tavo žodžius, mielus ir bjaurius, už tai, kad mane paguodi, išklausai, kad dar nuo manęs nepavargai, už tai, kad iškentei mano pesimizmo priepuolį, už tai, kad dar manęs nepasiuntei, ir galiausiai už tai, kad esi, ir tikiuosi net mane myli.. Esi nuostabi. Nors turbūt, jau girdėjai tai 1000 kartų. Nesu originali. Myliu Tave kaip tik žmogus gali mylėti skypę. Myliu Tave beprotiškai. Dar kartą Tau ačiū už egzistavimą! "

Tai patys gražiausi žodžiai. Banalu sakyti gražu, bet galiu sprogti. Jurgita ir Varlė didžiausia mano turtas. Pasaka.

Trumpai:

Turiu tris drauges. Vieną realią, kitą pusiau realią ir kitą virtualią.

Greta, kartojuosi, žino apie mane tiek, kad pati tikriausiai pamiršo. Kartais aš jos nekenčiu, ji visų mano nesąmonių mūza. Ji tai pasaka. Unikali mano gyvenimo srovelė.

Varlė- fantastika. Šiandienos žodžiai privertė ją mylėti [nežianu, kiap kitaip pavadinti] dar labiau. Koks skirtumas, kad mes virtualios, mes esme mes ir šis įrašas niekada neleis man tavęs pamiršti. Dėl tavęs aš visą gyvenimą galėsiu klaidžioti prisiminimuose.

Jurgita- pusiau reali draugė. Sutikau ją ir tikrai nenusivyliau. Brangioji, tu šauni. Jei, kad mano kitaip, klysta. Ir tegu. Mums tarpusavy mulkių nereikia. Mes jėga, ir mes tai žinome. Ačiū už tą gėrį, kurį tu taškai į visas šalis.

Ačiū! <333

2 pastebėjimai:

Greta ir kartais JI :) rašė...

um, didžiai sujaudinti, kad net trimis eilutėmis suteršiai savo bloga apie mane, turbūt apie ,amne, nes galiu būt vėl pasijutus pasaulio bamba ir suklydus...na bet jeiu netyčia vis dėlto tai būtų apie mane,tada,aš ne pasaka,o vienas iš baisiasnių tavo gyvenimo košmarų, kurių tikrai žinau buvo ne vienas, ir aš sudrumsčiau tavo gyvenimą ir jį padariau tokįk oks geriau būtų nebuvęs, buvai rami gera mergaitė, o kas daabr liko...atsiprašau milijoninį kartą, ir nors tai nieko nekeičia vis vien atsiprašau, bet tu tvirtai žinau esi tikrai mano draugė <3 myliu <333

Laura rašė...

Tvirtai to nežinau. Tikriausiai niekada nesužinosiu...
Nū kokia aš dabar?xD
Ir apskritai gal aš geriau žinau, kas tu man ir kas tu sau?xDD