BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-01-15

Seni laikai


Ir pasitaiko tokių dienų,kad ,rodos, geriau ir gimusi nebūčiau .

Ar jau minėjau ,kad pasaulis sukasi pašėlusiu greičiu ,kad aš vis nespėju ?

Žinote ,neturiu net ,ką ir pasakyti .Esu pavargusi ,bet aju taip senai rašiau .Užėjo noras ir tiek .Tikriausiai nuo šitų keverzonių geriau nepasidarys ,bet tebunie .

Norite išgirsti ,ką nors naujo ?O ,man nieko gero neatsitiko ,tiesiog,kiekviena diena ,didžiausias apsikvailiniams ,ir aš tikrai nepersūdau ,čia grynas cukrus .

Jei daugiau negimtų minčių ir norų pagadinti gyvenimo kitiems,linkiu jau dabar ,gero savaitgalio ;D** .

Ačiū !<333

3 pastebėjimai:

Sandra rašė...

Gražus šablonas. ;}} Tik prie aprašymo pataisyk klaidą ne akemnukas, o akmenukas. ;DDD

Laura rašė...

Ačiū xDD .Šablonas man primena man patinkančią dainą xDD .
Tos klaidos xDDD

Jurgitukas rašė...

jap as ir pavargus jauciuosi,nors ir tai bus pries savaitgli,bet tinka ir dabar.....