BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-01-29

Savo ...Ai tiek to


Už tai, kad vienintelis patikimas vaistas - laikas.
Buvau nusprendusi šiandien jau nieko neberašyti, bet sugrįžus tiems graužuliams aš vėl pilna to paties nusivylimo [?]. Tikriausiai dabar kasdien rašysiu, kol išsikvėpsiu ir vėl atsigausiu.
Šįkart man negera dėl praeities ir ateities. Ne, aš nebijau ateities, tačiau mna liūdna, kad tai, ką vertinom ankščiau dabar nuvertinam. Tai taip paprasta, kaip kasryt valytis dantis. Kažkada, dar visai nesenai mūsų požiūris į viską buvo kritiškas, o dabar kritiškai vertinami tie, kurie nepasikeitė. Aš tapau mažvaike, kažkas tapo gulbe, o dar kažkas užsidarė savyje, susvetimėjo. Parašius tą žodį man nusirito ašara. Kaip kvaila. Žinau, kad viskas keičiasi, bet aš nenoriu keistis, o gal negaliu. Ar galima negalėti pasikeisti?
Dar taip nesenai mes ėjom per kaimą persimete šluotas ir kaulijom saldainius, kūrėm planus, dalijomės svajonėmis, šokom pagal Yvą, kad tik geriau pasirodytume, o dabar. Dabar manęs niekas nepažįsta, o aš. Aš manau, kad matau, arba tai tik mano fantazijos klaida.Ilgiuosi tų senų laikų, kai buvimas kartu kažką reiškė.
Dabar iš praeities liko tik atsiminimai ir nuotraukos, kurie pamažu garuoja. Skaudu ir apmaudu, bet matyt visada ateina laikas tam. Matyt, nuo šios revoliucijos apsaugotos tik Žuvėdros [t.y. kitokie, pagal knygą.]
Ilgiuosi praeities, tačiau laikas tai ištrins, kaip trina viską. Būtent dabar supratau apie ką buvo rašoma "Begalinėje istorijoje".
Ačiū !<333

4 pastebėjimai:

Simona. rašė...

Kaip aš mėgstu tokias Tavo filosofijas. :}***

Laura rašė...

Filosofijas xDDD.
Metų topas. Juokdarė ;D**

Otilija rašė...

taip nuostabus skaityti tavo filosofijas, Simonos žodžiais :}

Laura rašė...

Juokdarės. Dievaži xD*