BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-01-03

Kruvinos laimės šukės


Reikalingiausias dalyaks -viltis ,kurioje galima rasti ir laimę .

Jau pirmą laimingą dieną atsibudusi žinojau -dabar tai kentėsiu .Velniava ,taip ir atsitiko ,bet blogiausia ,akd už tą alimę moku ne aš ,o mano artimiausi .Bjauru .Žinau ,kad manęs dar laukia stačios pakalnės ,galbūt ir mažos kalvelės ,kaip dabar ,tačiau kaskart paguoda bus ta pati - muzika ir tamsa ,svajonės ir fantazijos [o ,beje,tai skirtingi dalykai] .Kad ir kokia nusivylusi aš būnu ,po galais, mane vstiek aplanko viltis .Negi negaliu galutinai jos prarasti ,kad per mane nekentėtų kiti ?!

Dieve ,padėk jiems ir jam ...Ir eji galėsi -tegul man atleidžia .

Aičū !<333

2 pastebėjimai:

Jurgitukas rašė...

Laurute,panasiai ir man....

Laura rašė...

Mano Žinotoja ;]***