BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-01-25

Dievaži. Aplinka mane pribaigs


Žmonės, padarai ir visos kitos pasaulio gyvastys visada būna verpete, kuris vis blaško ir blaško, o mums taip skauda...Ir žinote, kaip vadinasi tos akimirkos, kai pasidaro beprotiškai gera? Oo, mes tada įsitveriame į šapelį- draugą...

Oh, mane pagavo toks įkvėpiams ir noras, begalinis noras planuoti, kurti, svajoti... Ooo, tai nuostabu. Greit pametėsiu pora žodžių apie šią būseną ir jau bėgsiu, nes dar nesutvarkiau pilietinio, bet koks dabar skirtumas, kai mane vėl užplūdo svajonės, fantazijos?! Juačiuosi tarsi verdenė, iškilau iš tos gilios prarajos, griet vėl į ją įkrisiu, bet būtent šią akimirką žianu, kad verta.

Oo, viskas, ką dabar čia rašau taip nerišlu, bet man taip gera. Biaju, kad tas gėris greit išgaruos, pas mane visada greit išgaruoja. Kažkodėl aš viską išeikvoju labai greit, matyt, per dideliais kiekiais vartoju.

Oh, laukit žinių, nors tai priklausys nuo šios būsenos užsisėdėjimo manyje.

Aš dievinu, tave pasauli.

P.S.Juk sakiau, kad šiandien su visais susipyksiu ir jų nekęsiu...

Ačiū! <333

2 pastebėjimai:

Jurgitukas rašė...

kaip fainai,dziaugiuosi del taves :)

Laura rašė...

Gaila, kad ta būsena taip trumpai pasisvečiavo..