BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2009-01-31

Aš buvau Zoo sode


Tikriausiai nevisi bepročiai laikomi durnynuose. Dauguma tikrųjų bepročių ten niekada nepateks.

Oo, vakar. Vakar buvau Zoo sode. Kokių tik auksakailių nemačiau. Gražūs, išsipustę ir tušti. Skirti parodoms. Vos tik prie jų prieina patinkantis lankytojas, jie pradeda rodyti triukus, keri. O tie lankytojai, pavieniai praeiviai, užsibūrę laukinių grožiu, nebegali atsigauti. Taip ir jie tampa tokiais. Dar vienas pasaulio užbutas ratas. Įdomu, ar aš irgi tokia?

Tas Zoo sodas, išties, dabar tikrai didelis. Ir aš jame dažnai būnu. Tarsi prižiūrėtoja. Taip, tikriausiai gerai apibūdinau. Apskritai gyvenime jaučiuosi kaip prižiūrėtoja. Na tiek to. Tai tarsi formulė "Viskas turi savo vieta, man čia ne vieta."

Šiaip jau, man buvo gana įdomu. Pamčiau visus iškitų pusių. Truiu omeny, dar niekada nemačiau tokių gyvačių, ar tokių iguanų. Žinau, ko galima tkėtis iš tokių padarų. Jie mieli akei, bet ne sielai.

Ačiū! <333

0 pastebėjimai: