BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2008-12-13

Užšalusi bala


Aklam išmokti pamatyti grožį yra taip pat sunku kaip sveikam matyti siaubą .
Mes ,žmonės ,lengviau žiūrime į nelaimėlius ,nuskriaustuosius ir taip lengvai sakome piktus žodžius ,o juk yra viršesni už mus ,kurie tą patį sako ant mūsų ,bet mes ,mat ,aukščiau .Savigarba neleidžia pripažinti to ką girdim ,todėl mes vis tiek tikime ,kad mes esame geriausi .Pamatę laimingus mes pavydim ir irgi šaipomės .Nesuprantu ,tai kaip reikia atrodyti ,kad kažkam patiktum ,kad nekliūtum ?

Žinote ,anądien mačiau moterį ,nuo šalčio raudona oda .Jos ranka buvo ištiesta ,su kita laikė ištiestąją .Jums tikriausiai aišku kas ji -taip ,tai buvo elgeta .Vargšelė sėdėjo ant šato grindinio ,pro ją ėjo abejingi arba pasišlykštėję praeiviai .Aš sudrebėjau ,bet niekuo negalėjau padėti .Skaudu ...
Mane domina kiekviena istorija, nes visur galima įžvelgti prasmę ,net jei jos ir nesimato .Kikvienas žingsnis ,tarsi užkoduotas gyvenimo įvykis .Aš vis stebiu ir kuriu savo terijas kodėl kažkas elgiasi taip ir taip ,nors tai nėra gerai ir etc ...Žinoma ,mano teirjos ikriausiai tik ir lieka teorijomis ,tačiau smagu apie tai pagalvoti .Dėl šios savo stebėjimo savybės tapau ramesne ,grįžtančia į senąjį gyvenimą ...

Ačiū ! <333

6 pastebėjimai:

Otilija rašė...

Aš taip su tavim sutinku. Nervina, kai negali padet.

Laura rašė...

Aga ,bet dar labiau nervina ,kai nepadeda tie ,kurie gali .

Greta ir kartais JI :) rašė...

nuoširdžiai pasakius tu man labiau patikai tokia kokia dabar esi o ne tokia kokia seniau... ;)nes tu dabar stipriai gali pasakyti ir kartais per stipriai (bet tai tikrai tikrai yra gerai)savo nuomonę ar pan. ir MAN tai tikrai yra labai malonu, nes kai kuri tavo nuomonė mane šiek tiek pakeitė, kaip pavyzdžiui žodžiai "nebūtina turėti kažkokį stiliu kad kuo nors išsiskirtum iš kitų" čia kažkas panašaus....

Laura rašė...

Aš visada turėjau savo nuomonę ,bet bijojau ją pasakyti ,o dabar ,kai nieko nebeliko ,man jau nebesvarbu .

Greta ir kartais JI :) rašė...

man svarbu, bet tai turbūt nieko nereiškia...

Laura rašė...

Ir tai sakau būtent tu .