BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2008-12-25

Trumpam grįžau ,kad padėkočiau .Stebūklinga


Akimirkos ,nebūtinai sudarytos iš sekundžių .Tačiau geros akimirkos bėga greičiau nei sekundės .
Trumpam grįžau į protą ,kad padėkočiau žmonėmss ,kurie taip mane nustebino .Žinojau ,kad jie mieli ,draugiški ,bet ,kad tokie mieli ...Jie privertė mane patikėti ,kad stebūklai egzistuoja .Gal taip nutiko dėl to ,kad vakar išsiverkiau ir viskas nebeatrodo taip klaiku ?Gal dėl to ,kad kaip visda man padėjo rašymas ?O gal dėl to ,kad mano muzika mane gelbėja visur ir viasda ?Gal dėl to ,kad vakarykštė tamsa ,užmerktose akyse ,nebuvo tokia tamsi ?O gal pagalvė buvo minkštesnė nei visada ?Gal ,gal ,gal ...Aišku tai ,kad kaikas šįmet pasistengė ,o kai kas t.y.aš labai labai pasišiukšlinau .
Jurgita ,tu buvo pasakiška .Ta dovana ,ji tokia į kurią aš galiu žiūrėti milijoną kartų ir ji vis tiek bus tokia pat stebūklinga .Ačiū .
Greta ,tavo pranešimas ,neatsižvelgisant į kontekstą ,buvau labai mielas .Ačiū .
Simona ,tai buvo vieni iš gražiausių žodžių .Ačiū .
Viktorija ,labai miela ir gražu .Niekada nepamiršiu savo antros bjaurybės pusės .Ačiū .
Ir visi kiti ,kurių neįvardnsiu dėl laiko stokos ,ačiū ,jūs nuostabūs .
Ačiū ! <333

3 pastebėjimai:

Greta ir kartais JI :) rašė...

labai teisingai pasakyta- pasišiukšlino- tiksliau pasišiukšlinau....

Jurgitukas rašė...

Laurute,ta dovana tik tam ,kad suprasutm kokai brangi esi man :..........)

Laura rašė...

Jurgita ,ačiū ;]**
Greta ,ač jau pripratau .