BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2008-12-22

Ryškus gyvenimo akcentas



Kiekviename gyvenime įvyksta kažkas ,ko negali pamiršti ,kažkas ,kas tave pakeičia ,įpūčia naujų jėgų rba ,priešingai ,viską iš tavęs išsiurbia .
Visai nesenai Lumis paliko Cinema Bizarre grupę .Priežastys dar nevisai iškios .Kžkur skiačiua ,kad jis serga dėl to jam geriau pasitraukti .Nors jis pažadėjo sugrįžti vistiek labai gaila,akd dabar jo nėra .Aplink vien pasitraukimai .Juk vakar RBD atliko paskutinį savo koncertą ir nors neesu labai didelė jų fanė man apmaudu .Neįsivaizduoju kas būtų jei sužinočiau ,kad iširo CB .Kiap lengva įsivaizduoti kaip jaučiasi jų fanai ,jie patys .Kiap sunku ,kai dingsta tas ,ką tu taip mėgai ir vertinai .Tikriausiai ašarų buvo klanai ,juk gerbėjai verkia prieš keikvieną koncertą ,kuris netgi nebūna paskutinis ,o ką jau kalbėti apie pasutinį .
Kas kartą ,kai pagalovju apie tai ,jog buvau CB konce mane nukrečia .Tai buvo nerealu .Viskas .Viskas buvo nuostabu .O svarbiausia -realu ,nors ir neįtikėtina .Visgi ten bvuau aš ...Tai puiku ...Viskas nuo pat pradžių buvo nerealu ,mamos rūpestis ,mano stresas ir baimė pavėluoti į autobusą ar įsėsti ne į tą .Toliau sekė ilga kelionė iki Vilniaus ,sustikimas su Vaiva ,gaila tik ,akd toks trumpas .O paskui ,paskui buvo nesklandumai ,tačiau tai tik dar labiau nuteikė ,dar vėliau visi tie šūksniai ,o ,r vėl nukrėtė ...Taip taip,tokie įvykiai pakeičia kažką mumyse ,įpučia arba atima energiją ...
Ačiū ! <333


7 pastebėjimai:

Jurgitukas rašė...

tu visiskai tesi daug kas traukiasi,o fanai yra ypac skaudu....:(.

Laura rašė...

Taip ,bet viltis vis tiek visda dega.

Jurgitukas rašė...

vat butent

Simona. rašė...

Nagi Laura, nusišypsok. ;DD Viskas bus gerai. :}

Laura rašė...

Simona,žinau ,kad bus ,bet aš labai nemėgstu šypsotis ;P.

Greta ir kartais JI :) rašė...

taip viena iš geriausių lauros savybių, ne pačiai šypsotis bet daryuti taip kad kiti šypsotūsi.. :)

Laura rašė...

Greta ,taip .Visi šypsosi ,kol nepasirodau aš .