BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2008-12-30

Mano širdis laiminga


Laimė ,kaip grūdelis ,jei nori jos didelės ,turi užsiauginti .

Ar galit patikėti ,kad rytoj vidurnaktį visa Lietuva pasitks 2009 metus ?Nežinau ar dėl to ,ar dėl tų nuostabių baltų medžių man taip gera .Aš laiminga ,galit tuo patikėti ?
Naujuosius sutksiu viena su savo filmais .Galbūt atvažiuos močiutės sesuo iš Utenos tai namuose nebus ramybės .Gal .Taip pat beveik sutarėm su Žinotoja ,kad susirašinėsim ilgai ilgai ...

Jei daugiau čia neapsireikščiau linkiu visems gauti tiek laimės kek jie nusipelnė ne savo ,bet Dievo akimis .Tikiuosi tai bus teisinga .
Ačiū ir iki ;D*

14 pastebėjimai:

Karina rašė...

Sakai visi ?;D
Hm..kiek žinau Karina ,tai eis miegoti ;D

Laura rašė...

Taip ;D.
Kai kūnas miega dvasia išdykauja xDD .

Karina rašė...

Tik ne Karinos ;D Nebent neišdykauja,o klaidžioja ;D

Laura rašė...

Net ir Karinos to nežino xDD

Jurgitukas rašė...

O taip ,pavarysim mes.......:D
uch kaip grazu.....

Karina rašė...

Žino žino ;D

Laura rašė...

Nežini ,nesiginčyk ;P .Visi patvirtins ,akd neverta ;P
Jurgituk ,laukiu nesulaukiu ;D.Šiandien flūdas valdys ;D**

Karina rašė...

Aš geriau žinau,kad mane kankina košmarai ;D Ir ginčysiuos kiek norėsiu ;D

Laura rašė...

Mane irgi kankina ,bet tai dar nieko neįrodo ;P.
Aš tau sakau ,akd bus taip kaip pasakiau ;P.

Jurgitukas rašė...

jap

Karina rašė...

Visdėlto buvo ;D Tu gal moki nuspėti ateitį?;D

Laura rašė...

Maždaug ;PP

Karina rašė...

Maždaug?;D
Tai gal tu man pribūrei,kad mano planai pasikeitė paskutinę minutę ?;D

Laura rašė...

Aš ir pati sau netyčia prisibūriau xDD