BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2008-12-03

H2O + aš = ?


Klausymas -dar ne girdėjimas .Neviską darome sąmoningai ,tačiau visur ,vistiek įsikiša sąmonė .
Labai maloniai lyja ,stambūs lašai barbena į stiklus ,įšalusį mašinų metalą .Viena lašo sąsaja su kietu paviršiumi -tai vienas barkštelėjiamas mintims .Vanduo veikia tikrai teigiamai ,nes net ir nekontaktuodamas su manimi jis išplauna minčių raizgalynes .Bet apie sniegą to pasakyti negaliu ,nors sniegas yra tas pats sušąlęs vanduo .Sniego baltumasnuteikia maloniai ,šventiškai ,bet man to nereikia .Nusiteikti gerai galiu ir pati ,ypač jei reikia kažkam paprieštarauti .Vėlgi ,logika liepia elgtis protingai ,nebraidyti po balas ,bet aš braidau ,šokinėju per sušąlusius sniego kupstus ...Ir čia pasireiškia sąmonė ,kuri trokšta žaidimo ...Taip ,mes neprotaujame ,tie keisti dalykai -jausmai paima viršų ir amne tai siutina ,bet čia dar būtų galima plėsti visas diskusijas ,nes man vis iškyla naujos teoremos ... Bet šiandien ,šiandien gana ...Sąmonės ir jausmų derinys tarsi mirtinas užtaisas ...
Ačiū ! <333

5 pastebėjimai:

Jurgitukas rašė...

niu bet tu taip moki parasyt,man patiko......

Laura rašė...

Nemoku ;PP

Jurgitukas rašė...

moki....gi matosi,
negi ir bloge gincytis nori?

Laura rašė...

Jei matosi -tai prastas regėjiams ;PP*.

Jurgitukas rašė...

ai nju:)