BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2008-11-23

Tobula


Ne ne , tai ne " Vanish" ar etc. reklama . Tobulas mano gyvenimas . Manyje viskas tobula ir aplink viskas tobula :



  • Tobuli apgavikai draugai ;

  • Tobuli " Tikri draugai " ;

  • Tobulas melas ;

  • Tobula kasdienybė ;

  • Tobulas skausmas , beje vėl grįžęs ;

  • Tobulos prakeiktos svajonės ;

  • Tobuli jausmai ;

  • Tobulas ir vėl sugedęs MP3 ,kaip , beje , ir telefonas ir , rodos , greitu metu grybaut pesiruošiantis pc ;

  • Viskas tiesiog suknistai tobula .

Ir tai nėra ironija , tai yra eilinis nusivylimas , kuris nieko nestebina . Aš neesu skriaudžiama ,tai aš skriaudžiu kitus ir nesuprantu iš kur tas nagluams skųstis . Ir kodėl viskas turi būti nuostabiai sumauta ?
Ačiū ! <333

4 pastebėjimai:

Greta ir kartais JI :) rašė...

nes ir pats visas gyvenimas yra tobulai sumautas irn et tie žmogiūkščiai gyvenantys jame yra taip pat tobulai sumauti...

Laura rašė...

Negaliu pakęsti ,kad vieną akimirką viskas nuostabu ,bet aš privalau grįžti į kontekstą ir prisiminti ,kad viskas ištikrųjų sumauta .

Sandra rašė...

Kaip sakiau ir dar kartą pasikartosiu.
1. Gyvenimas yra tobulas, tačiau aplinkybės sumautos.
2. Tobulumui ribų nėra, todėl mes negalime pasakyti, kas yra tobula. ;D

Laura rašė...

Sandra ,ač ;D.
1.Yra tobulos akimirkos ,bet visa aplinka yra sumauta ;P .Mano nuomone .
2.O,kad ribų nėra ,tu visiškai tesi ,tiesiog aš labai pikta buvau xDD.