BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2008-10-16

Tu ir Tai

Tai tiesiog varo mane is proto . Man pasidaro bloga , rodos , tuoj vemsiu . Ir taip kasdien su betkokiu ivykiu - jie visi man kazka primena ar asocijuojasi ...
Dar tie kasdieninei sapnai ... Arba mano mirtis ir begimas arba vanduo ... Keista ir idomu ka tai reiskia , kokia vandens priespauda tai turima omeny ...
Jauciuosi keistai ... Man taip igriso tas kasdieninis aplinkiniu elgesys - kasdien kazkas nauja , bet susije su tuo paciu .
Mane jau pradeda nervuoti toks elgesys ,as tokia bjauri , kad man vaidenasi jog kiti bjaurus ... Na sunku taip apsakyti ir apskritai tai rasydami as jauciuosi kaip apiplesiama , tarsi nuo manes butu lupas kazkoks sluoksnis .
Yra tik vienas zmoguis , kuris buvo prisikases iki paskutinio sluoksnio kelyje i mano sirdi , aciu Tau ,o gal Sau , kd jam nepavyko prisikasti dar arciau ! Todel jauciu Tau padeka ! Del taves pasirinkau principus . Dziaugiuosi galedama taves neivardinti , nes tai sukeltu bereiksmiu problemu , be to Tave sudetinga ivardyti . Ta Ji ar Tai sudaro ne vienas konkretus asmuo , o gal ir neabstrakti butybe .
Seip ar taip stipriai nukrypau nuo temos ir jei man pasisektu grizti prie jos as noreciau pabrezti , kad vis dar gyvenu svajonese , nors stengiuosi tai ismesti is galvos turiu pripazinti , kad tai nera jau taip lengva . Zinau , kad man kada nors tai pavyks , o jei ne as to nepripazinsiu - niekada nepripazistu .
taip tap , gal tai ir veidmainiska , bet ... Kolkas negaliu buti kitokia , taciau nemeluosiu , kad jau dabar manes pradeda nemegti labiau nei anksciau . Taip yra , todel kad visi pagaliau pradeda matyti mano tikraji As , bet man ai nera labai svarbu , jau baigiu priprasti pri vienatves ir saves ...
Gal neissakiau visko ka norejau , bet beveik niekada tas nepavyksta . Tenoriu vel padekoti Tam paciam kam visada .Tebunie Tu vel busi neivardintas ir teguk skaitantys Taves nerisa su meile , nes Tu ir Tai yra ... Kazkas tokio na ... Ko moksliskai neirodysiu , b et vis tiek tikesiu !
Aciu ! <333

2 pastebėjimai:

Greta ir + du prie jos rašė...

tu ir vel nenustebsi bet manau jog per daznai jauciuosi esanti pasaulio bamba...tu supratai apie ka as...

i don't want come back rašė...

O si kart tai tikrai nera apie tave , cia yra viskas! Viskas kas aplinkui , o Jis tai ir yra Jis !