BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2008-10-03

Statuse: Nusivylimas

Nusivylimas , geriausias mano draugas . Siandien as nusivyliau Jais , o gal as pati del to kalta ?
Seip ar taip esu nemaloniai nustebinta , negi tai tiesa?!
- Zinau zinau , priprasiu , bet ka daryti jei nenoriu ?! Juk viskas imanoma ! Bet kaip pasiekti savo tiksla ?! Negi iki paskutinio atodusio sieksiu tikslo ?
- Zinau zinau . Svarbiasuia tureti tiksla . Ir taip , as ji turiu , bet ... Ka daryti su tais , kurie neturi ?! Negalime ziureti pro pirstus .
Tai taip slykstu , kad net praejus daug laiko po To ivykio man dar dabar bloga . Nezinau ka daryti ir kaip priesintis . Protas ne visada gerai rodo , o laiko nera tiek daug . Gi veliau jau bus per velu . Gal as ir dramtizuoju , gal cia pasireiskia mano smegenu isplovimas muilu , bet juk zmones nesikeicia , o as noriu pasikeisti , sugebeti atsisakyti savo svajones , net jei nebebusiu zmogus . Noriu pakeisti ir kitus , bent truputeli , nes jauciau , kad si kart as zinau kas teisinga .
Zinau , kad noriu daug , bet tai vienintelis dalykas , kuri pasiekus man nieko nebereikes .
Jauciuosi nemaloniai nustebinta , nenoriu , kad tai pasikartotu . Labai viliuosi , kad ne as privedziau Juos ir Jas , Visus prie To .
Viltis dar neapleido manes . Tai tarsi zvake sviecianti manyje ir leidzianti toliau gyventi . Jei tai galiu pavadinti gyvenimu . As vis dar tikiu , bet viltis isbles kartu issinesdama ir tikejima .
As vis dar laukiu To , bet zinau , kad tai beprasmiska.
Niekada neabejojau tavim , prasau neapleisk dabar manes . Suteik man isimti ir daugiau nieko neprasysiu . Aciu ! <333>

4 pastebėjimai:

Greta ir + du prie jos rašė...

visu pirma tu jau zinai bet-viltis durniu motina,norint pakeist kitus reikia pirmiausiai keistis paciai..bet mano nuomone geriausias pokytis butu SYPSENA!!kad tu ja dovanotum pirmiausiai sau o po to ir kitiems..cia tik mano pasiulymas ...

i don't want come back rašė...

Man sypsena nieko verta, o jei ir butu tai nera kam ja dovanoti.neperdel ;D.
Ji negelbeja manes, aisku, as pati kalta.

Greta ir + du prie jos rašė...

o tu bandei kad sakai?nustok kaltint save ir pazvelk igerajaja pasaulio puse...

i don't want come back rašė...

As nesiskundziu nebandzius ;D.
Tai taip , kad bandziau ;D.
As jau pamaciau ta geraja puse ,bet kadangi ji labai maza , as nusprendziau grist prie blogosios ir ja visa pazinti.
Beje , netau kalbeti as kalta ar ne del daugelio priezasciu.Be motyvu ir ivykiu saves tikrai nekaltinciau.Tu puikiausias pavizdys ;D.