BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2008-10-21

So what ?

Turiu tiek daug , o man vis tiek maza . Prakeikimas !
Aplinkiniai igrudo man kvaila minti , kad yra tokie jausmai kaip Meile , Draugyste .
Pff ! As patikejau , prisifantazavau ir nusivyliau ! Eilini karta sedziu prie klaveturos ir verkiu , taip taip ... Nors tai ir kvaila , o tuo labiau reikstis nete . Seip ar taip rasau tai tik Jam ir tikrai ne Jum ( skaitantieji ) . Tu , vienitelis man likes dalykas , kuriam as neprimetu savo bedu , bent jau stengiuosi neprimesti ir tai tikrai nera Meile ! Tokio dalyko nera !
Zinoma , nesakau , kad nera jausmu , nes net ir bejausmiskumas yra jausmas . As noriu tureti tik toki jausma ! Noriu isbraukti viska kas buvo ! N0riu pasilikti tik juoda !
- Sakai , kad as kvaila ?!
- O taip jus teisus ! Bet ka tai reiskia ? Man gerai ir taip . Man smagiau ziureti i kitus is sono , juos peikti ir nematyti saves . Zinau , kad tai uzsimerkimas realybei , bet po truputi as pasitaisysiu . Ir man jau nesvarbu ka kas sakys .
- Gal tai sunki paauglyste ?
- Ir as taip maniau iki dabar ... Bet tai tiesiog likimas , jei toks yra .
Savo laiska noriu uzbaigti kaip visda - padeka Tau , vienintelis , negaliu sakyti , kad Tu Manasis , bet galiu sakyti , kad Tu vienintelis man ...
Aciu ! <333

0 pastebėjimai: