BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2008-10-28

Nužudytas rudens grožis

Aš žudikė . Ne , aš nenužudžiau žmogaus ar gyvūno , bet šiandien aš palaidojau rudens grožį pasklidusį savo kieme . Viskas buvo taip ...
Atsikėlusi jau po pietų turėjau eiti tvarkyti kiemo . O ten man liepė sugrėbti nukritusius lapus , o tada juos sudeginti . Ilgai vargau , grėbiau , stumdžiau į krūvas pradėjusius senti lapus . Baigusi apžvelgiau kiemą , sodą ir pastebėjau , kad aplink mane ne medžiai , grėbliai vietoj jų , vietoj spalvoto kilimo , dabar šalta ir išbukusi , laiko išvarginta ir tikrojo grėblio išvagota žolė .
" Mama bus patenkinta " , - pagalvojau , bet pati buvau nusivylusi .
Kol pasiekiau savo kambarį apgalvojau šį " Žygdarbį " . Staiga mano akyse atsirado vaizdas - " Pilki medžiai aplipinti girlendomis , blizgučiais , kalėdinėmis lemputėmis . " Jau senokai galvoju apie Kalėdas , Naujuosius ir , žinoma , sniegą . Nors ir negaliu išgelbėti rudens , nors ir išrūkinau jį iš savo kiemo , prisižadu nepasielgti taip žiauriai su žiema , prisižadu kiekvieną dieną ja džiaugtis , prižadu kasdieną žaisti su sniegu ir mylėti kiekvieną snaigę palietusią mane .
Ačiū ! <333

0 pastebėjimai: