BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2008-10-24

Keista ir realiai nerealu . Tiesiog tema neatitinkanti pavadinimo


Visi visur lekia , o kai nespeja bamba . Tai taip kvaila . Negi negalima , bent retkarciais pasimegauti lietumi , pasivartyti lovoje , ismeginti kazka naujo ?

Ar kada nors kas nors stebejo kaip atsimusa skaidrus lasai i stikla ? Jie niekada nepraranda formos , jie niekur neskuba , todel ir lieka sodrus , svarus , islaiko savo forma . Kaip smagu butu buti lasu ! Skrieciau ten kur vejas nesa , man neskaudetu atsitrenkus i kieta pavirsiu , nejausciau saves ir aplinkos , kuri vercia mane ... Ak ir vel tas pats . Kada gi pagaliau as baigsiu ? !

Visa laika as bandau pradeti viska is naujo , bet niekada nenueinu iki galo . Man pritruksta valios , bet taip yra tik su pasizadejimais sau . Jei reikia kazka iskaudinti ar nuvilti as pirmoje vietoje ! Smagu tiesa ? Viena akimirka jauciuosi nuskriausta , o kita suprantu , kad as pati del to kalta . Kaip galiu buti tokia ziauri ir kaltinti aplinka ? ! Pasirodo galiu ...

As vis skundziuosi , kad nebeliko visokiu vertybiu , bet pati ne nejausdama jas naikinu . Viska griaunanti Laura . Taip ! Pagaliau as supratau save ... Gaila , kad tai nera gerai , bet prie visko priprantama .

Stai mano mintis vel persoko kitur . Pradejo raizgytis nauja gija . Prisiminimai . Tai vienas is geriausiu dalyku ka turi zmogus . Kiekviena karta kazka prisiminus imu jaudintis . Prisiminimai leidzia mums nekartoti klaidu , prisiminti ka ismokom ir ka patyrem , atskirti kas ir kur . Prisiminimai mums sukelia jausmus .

Vel nauja palaida gija plaikstosi po pievas . Noriu buti bejausme . Tai mano issigelbijimas ! Tai aplinkiniu issigelbejimas , nors ir sunku man buti vienai as isgyvensiu ! Man nereikia is uzuojautos skirto demesio . As netgi neverta uzuojautos . Yra simtai tokiu , kuriems blogiau . Stai mane vel nukrate siurpas pagalvojus apie juos . Man vel silpna ir mane pykina , kai zinau , kad negaliu jiems padeti . O jei galeciau ar sugebeciau ? Noriu buti bejausme ! Nors bejausmiskumas irgi yra jausmas , bet tai naujas mano tikslas ... Nesimaisykit , nes mano principai gali sutraiskyti ...

Aciu Tau ! Tu zinai , nors ir neskaitai . Beveik kiekviena vakara as pakalbu su tavimi nors Tu manes negirdi . Bet Tu matai mane . Tau nebutina girdeti , kad zinotum kokia as siaubinga ...

Aciu ! <333

(P.S.Dar vienas praradims . Paskutinis , nes visus jau praradau . Tikriausiai galiu pradet dziaugtis , nes nebebus del ko sielotis neskaitant viso kito .)

2 pastebėjimai:

Donata rašė...

Labai įdomu buvo skaityti...
Tos mintys tokios... net žodžių trūksta ;]*

i don't want come back rašė...

Mintys padrikos ir nerislios ;DD.
Kai reikia kritikuoti save man zodziu niekada netruksta ;DD.
Aciu ;DD.