BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2008-10-30

Ačiū !

Dėkoju tau , rudens groži , pienės žiede , snaige ! Dėkoju nakties šalnai , dėkoju spindinčiai žvaigždei , dėkoju ... Dėkoju Visiems , kurie daro laimingus aplinkinius ! Jei egzistuotų meilė norėčiau sušukti " Aš jus myliu ! " .
Nenoriu minėti vardų , nes kils bereikšmiai ,o gal ne ? ... Žodžiu , kiltų diskusijos , kurioms aš dar nepasiruošus ir galbūt geriau nepasiruošt ...
Dėkoju Tiems , kurie daro vieni kitus laimingais . Tai man teikia džiaugsmą . Dėkoju Tau , kad darai ją laimingą , gal , nė pats To nežinodamas ir nors nelemta tau išgirsti ir suprasti šitos padėkos , vistiek , tikiu , kad tai sušildys tavo širdį ...
Dėkoju Tau , kad stengiesi ir aukoji save , mano mieliausioji , vienintele ...
Dėkoju , Tiems , kurie turi ištvermės ir valios , nes Jūs , Brangieji , gelbėjat Pasaulį ...
Dėkoju ir Tiems , kurie turi tikslą , nes tai gyvenimo variklis .
Dėkoju Visiems ! Dėkoju Tau ir Tau ! Dėkoju , kad nė patys nežinodami darote mane laimingą ...
Ir atsiprašau , kad esu Tokia . Na jūs žinote Kokia . Velnias ! Ir vėl sentimentai - negi aš alergiška klavetūrai ? Atsiprašau už save , nes daugiau tokių progų gali nebūti ... Atsiprašau ...
Ačiū ir Tau , kaip visada ... Ačiū , už pats žinai ką , nors ir než ... ai ne ... Tu viską žinai !
Ačiū ! <333


Ir dar ... Dabar jau vardais , kad nesusimaišytum ... Nors tai ir nepasieks adresato , bet ... Aš gi durnė , tad vilties dar turiu ...
Prašau ,
Gretai - sėkmės bandant suprasti kas ji , kas aplinkui ir ką jaučia ... ;
Vaivai - stiprybės ir kantrybės , nepasiduok , Viskas Visada Būna Gerai ! ;
Donatai - sėkmės renkantis ir atsikiriant ... ;
Vikai - ir toliau taip laikytis principų ir išlikti tokiai pat ... ;
Jurgitai - įsiklausyt į gerą ir užsimerkti prieš blogą ... ;
Justei - išmokti priimti kritiką ... ;
Mariui ( taip taip , tam pačiam ) - sėkmės , tu geresnis , nei daugelis mano ... ;
Mildai - keista , bet taip ir tu žinai dėl ko , kam ir kaip , Jis irgi žinos ... ;
Visiems - Tiems , kurių nepaminėjau , patirti ir gero ir blogo ,kad išmoktų eiti ir stačiais ir lygiais šlaitais , kad neužsigautų per stipriai besirisdamai į pakalnę ir , kad neatsimuštų per skaudžiai pakilę per aukštai . Žodžiu , prašau nebekartokite klaidų !
Ačiū ! <333

4 pastebėjimai:

Donata rašė...

Ne durnė, adresatas pasiektas ;]*
Labai gražiai parašei ;]*

i don't want come back rašė...

taip , bet ..
Ai ...
Ačiū !

Greta ir + du prie jos rašė...

na kadangi nelabai sugebu pradziugint kitus,tai bent jau beveik pradeda iseti dziugint save!!! :) na bet juk ir tai gerai? malonu kad paminejai mane taip pat savo bloge...labai malonu kad ta viena eilute bloge man suteike tiek dziaugsmo ir sypsenos veide....aciu tau kad esi ..ir...kad galiu tau paskambint kada ti kprireiktu...aciu :*

i don't want come back rašė...

Aga...